1233

Posted on Thu 21 June 2018

@techtube
اینستاگرام بالاخره از پلتفرم موردانتظارش برای انتشار ویدیوهای طولانی و عمودی رونمایی کرد.

این سرویس جدید که IGTV نام داره که گفته میشه رقیب Youtube خواهد بود و قراره مکانی جدید هم برای کاربران باشه تا وقتشون رو با ویدیو بگذرونن و هم به سازندگان محتوا اجازه بده با محتوای طولانی تری که تولید میکنن مخاطبان بیشتری جذب کنن.

به گفته Kevin Systrom مدیرعامل اینستاگرام، ما اپی طراحی کردیم که پیدا کردن ویدیویی برای دیدن رو اسونتر کنه. بیشتر اپهای پخش ویدیو برخلاف تلویزیون، نیاز دارن که شما برای ویدیوی موردنظرتون سرچ کنین یا بین ویدیوهای موجود بگردین و ویدیوی موردنظرتون رو تماشا کنین، ولی مثل تلویزیون، همون لحظه که اپ IGTV رو باز کنین، ویدیو شروع به پخش میکنه.

کاربران میتونن در سرویس جدید ویدیوهایی بین 15 ثانیه تا 10 دقیقه اپلود کنن. سلبریتی ها و اکانت های پرطرفدار میتونن ویدیوهایی تا 1 ساعت هم اپلود کنن. این محدودیت به مرور زمان برداشته میشه و همه کاربران میتونن اون زمان ویدیوهای 1 ساعته اپلود کنن.

ویدیوهایی این بخش جدید برخلاف ویدیوهای معمولی قابلیت عقب و جلو بردن دارن، فقط میشه در اون ویدیوهای عمودی اپلود کرد و قابلیت جالب اونها حداقل برای من، امکان قرار دادن لینک قابلیت کلیک در توضیحات ویدیو هست. نمونه ای از ویدیوهای این سرویس رو در اینجا میتونین ببینین.

سرویس IGTV برخلاف یوتوب فعلا نه تبلیغ نشون میده و نه درامدی برای ویدیوسازان داره. ولی اینستاگرام خبر داده که در اینده ابزارهایی برای درامدزایی از این سرویس احتمالا از طریق اشتراک درامد تبلیغات اضافه خواهد کرد.

این سرویس برای جلوگیری از حواس پرتی و تمرکز بر محتوای ویدیوی به صورت اپ جدایی عرضه شده. ولی برای راحتی از طریق اپ اصلی اینستاگرام دکمه ای در کنار دایرکت اضافه شده که میتونین به این بخش جدید از اون طریق دسترسی داشته باشین.

📲 دانلود اپ IGTV برای اندروید

📲 دانلود اپ IGTV برای iOS


🔍 ممبع

HTML Comment Box is loading comments...