1489

Posted on Thu 04 October 2018

مایکروسافت اپدیت اکتبر رو برای ویندوز 10 عرضه کرد.

در این اپدیت:
🔺 قسمت your phone اضافه شده که با اون میتونین از طریق کامپیوتر با گوشیتون اسمس بفرستین و به عکسای گوشیتون توسط این بخش دسترسی داشته باشین.
🔺 بالاخره قابلیت cloud clipboard هم اضافه شده که از طریق اون میتونین به تاریخچه چیزهایی که کپی کردین دسترسی داشته باشین. همچنین اگر در یک کامپیوتر ویندوز 10تون چیزی کپی کردین میتونین در کامپیوتر دیگه اتون اون رو پیست کنین!
🔺 بالاخره تم مشکی برای File Explorer هم فعال شده.
🔺 مایکروسافت ابزار جدیدی برای اسکرین شات گرفتن قرار داده که باهاش میتونین قبل از کپی و شیر کردن اسکرین شات اون رو ادیت کنین و روش یادداشت بنویسین. این ابزار جدید با کلیدهای ترکیبی winkey + shift + S فعال میشه.
🔺 در Task Manager ستونی اضافه شده که بهتون میگه هر برنامه چقدر شارژ مصرف میکنه و کدوم یکی از اونها شارژ لپ تاپتون رو میخوره.
🔺 تغییرات ریز دیگه ای از جمله اضافه شدن قابلیت های جدید به نوت پد و بهبود مرورگر اج هم انجام شده که لیست کاملشون رو میتونین تو ممبع این مطلب بخونین.

این اپدیت کم کم برای همه کامیپوترهای مجهز به ویندوز 10 از راه میرسه ولی اگر عجله دارین میتونین از این ابزار مایکروسافت برای دانلود خارج از نوبت این اپدیت استفاده کنید.

🔎 Howtogeek

HTML Comment Box is loading comments...