1506

Posted on Tue 09 October 2018

‏گوگل گوشی های جدیدش یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 XL رو با تغییرات کم سخت افزاری و ارائه چند قابلیت جدید نرم افزاری معرفی کرد. این گوشی ها که تقریبا همه چیشون قبل از معرفی امروز لو رفته بود و حتی یک سایت، اونارو قبل از عرضه برای فروش گذاشته بود، تغییرات کمی از نظر سخت افزاری داشتن یعنی فقط صفحه اونها نسبت به مدل قبلی بزرگتر شده، به مدل بزرگتر ناچ اضافه شده و هر دو پردازنده جدیدتری استفاده میکنن.

‏ولی هنر گوگل تو قسمت دوربینه. با اینکه از عرضه پیکسل 2 یک سال میگذره ولی هنوز بعضی سایتها میگن بهترین دوربین حال حاضر موبایل هاست. دوربین عقب گوشی تقریبا با مدل قبلی یکی هست ولی گوگل استاد قابلیت های نرم افزاری دوربین و امشب چندتا قابلیت جدید معرفی کرده. Top Shot که با گرفتن چند عکس قبل و بعد از زدن دکمه شاتر میتونه از بهترین عکس رو از بین اونها انتخاب کنه، عکسی که کمترین تاری رو داره یا عکسی که چشمای همه توش بازن. Super Res Zoom که با گرفتن چندین عکس و ترکیب اونها با هوش مصنوعی میتونه عکسی به شما بده که امکان زوم خوبی داره. Night Sight که باهاش میشه در تاریکی عکسهایی گرفت که بدون فلش، روشن باشن! گوگل ولی دوربین دومی برای سلفی اضافه کرده که میشه با زاویه دید بالایی که داره میشه باهاش سلفی های گروهی گرفت که همه توش جا میشه.

‏علاوه بر اینها گوگل قراره ماه اینده، گوگل دوپلس، هوش مصنوعی گوگل برای رزرو وقت ارایشگاه و رستوران، رو برای این گوشی ها فعال کنه. همچنین گوگل قابلیت جالب دیگه ای به اسم Call Screen اضافه کرده که وقتی شماره ناشناسی به گوشی زنگ میزنه فعال میشه و از طرف مقابل میپرسه اسمت چیه و برای چی زنگ زدی؟! متن این مکالمه به صورت بی درنگ برای کاربر هم نمایش داده میشه و کاربر میتونه هر وقت که بخواد مکالمه رو خودش ادامه بده یا اون رو به عنوان اسپم گزارش کنه.


🔎 Arstechnica

HTML Comment Box is loading comments...