1579

Posted on Thu 08 November 2018

‏این، گوشی سامسونگ با صفحه نمایش قابل تا شدن هست. مزیت این گوشی این هست که بتونین دستگاهی داشته باشین که بشه راحت همه جا حملش کرد، در عین حال بتونین صفحه نمایش بزرگی داشته باشین که کارهای جدی تر و با فضای بیشتری رو در حین ساکن بودن با در صفحه نمایش بزرگ انجام بدین.

سامسونگ به این صفحه نمایش Infinity Flex Display میگه و این رویداد صرفا برای نشون دادن عملکرد صفحه نمایش بود و سامسونگ برای مخفی کردن طراحی گوشی، در تاریکی این معرفی رو انجام داد. این گوشی از دو صفحه نمایش تشکیل شده، صفحه نمایش اصلی که به عنوان تبلت استفاده میشه اندازه 7.3 اینچی با نسبت 4.2:3 داره و قابل تا شدن از وسط هست. به محض تا شدن، صفحه نمایشی که در قاب گوشی هست، روشن میشه که دارای اندازه 4.58 اینچی با نسبت صفحه 21:9 هست که به عنوان گوشی استفاده خواهد شد. برعکس Royole که از یک صفحه نمایش که از بیرون تا میشه استفاده میکنه، نمونه سامسونگ از وسط به داخل تا میشه و تقریبا به طور کامل خم میشه که فشار زیادی به صفحه نمایش میاره و کار ساختش رو سختتر میکنه. ولی سامسونگ تولیدکننده پیشرو صفحه نمایش در دنیاست و اگر کسی بخواد صفحه نمایش قابل تا شدن قابل قبولی درست کنه، احتمالا زیاد سامسونگ خواهد بود.

سیستم عامل این گوشی طبق معمول اندروید هست و سامسونگ برای کارایی حداکثر این گوشی در حالت تبلت، امکان اجرای سه برنامه به طور همزمان رو اضافه کرده که قابلیت جالبی هست. همچنین گوگل به طور رسمی پشتیبانی از صفحه نمایش های قابل تا شدن رو به اندروید اضافه کرده که خبر خوبی هست و نشون میده این گوشی ها اینده صنعت خواهند بود. همچنین گوگل گفته که در انتقال از حالت تبلت به گوشی و بالعکس، برنامه ها به طور اتوماتیک به صفحه نمایش بعدی منتقل میشن و برنامه ها با سایز صفحه جدید منطبق خواهند شد.

سامسونگ تولید انبوه این صفحه های نمایش رو طی چند ماه اینده شروع میکنه و گفته میشه گوشی تاشوی سامسونگ قرار هست در سال 2019 عرضه بشه.

🔎 Arstechnica

HTML Comment Box is loading comments...