436

Posted on Mon 17 July 2017

شما ممکن است خیلی با ویدئوی معروف گنگنام استایل، احساس سرخوشی و شادی می‌کردید، ممکن است خیلی هم از این ویدئو بیزار بوده باشید و شگفت‌زده بودید که این موسیقی چطور توانسته اینقدر محبوب شود.
از سال ۲۰۱۲ این موسیقی در یوتیوب خیلی مشهور شد و کار به جای رسید که دبیر کل وقت سازمان ملل متحد – بان کی مون- هم در نسخه از ویدئوی آن به ایفای نقش پرداخت.
اما سرانجام نوبت افول این موسیقی هم رسیده است. موسیقی محبوب جدید اثری است به نام See You Again از ویز خلیفا و چارلی پوث که تا زمان نوشته شدن این پست، ۲٫۸۹۵ میلیارد بار دیده شده است! این موسیقی در واقع ویدئوکلیپی است برای بزرگذاشت پل واکر فقید ، هنرپیشه مشهور سری فیلم‌های Fast and the Furious.
در سال ۲۰۱۲ زمانی که اثر خواننده کره‌ای -Psy- معروف شد، در چند کشور به سرعت موسیقی شماره یک جدول پاپ شد.
البته خود موسیقی See You Again از سوی رقبایی به شدت تهدید می‌شود. مثل Despacito از لوییس فونسی. این ویدئو تا حالا ۲٫۴۸۳ میلیارد بار دیده شده است. آثاری از مارک رانسون و برونو مارس، بیبر هم بیش از دو میلیارد بار دیده شده‌اند و رقبای دیگر هستند.
البته هیچ از یک آثار نوظهور، عملا در بطن جامعه آن فراگیری و پذیرش گنگنام استایل را ندارند، طوری که مثلا در مهمانی‌ها و جشن‌های ازدواج پخش بشوند.

🔍 وبلاگ یک پزشک

HTML Comment Box is loading comments...