91

Posted on Mon 11 July 2016

چند روز پیش بالاخره نینتندو بازی Pokemon Go رو منتشر کرد. این بازی در واقع یه بازی واقعیت افزوده (AR) و متکی بر GPS و موقعیت مکانی کاربرا هستش که باید تو سطح شهر بچرخین و یه سری موجودات داره که اگه بازی یا کارتون Pokemon رو دیده باشین، باید دنبالشون بگردین و جمعشون کنین. بعد باید اونارو تقویت کنین و بعدش میتونین باهاشون با بقیه بازیکنا بجنگین.

از خود بازی جالبتر، حواشیش هستن. از یه نظر که برعکس بقیه بازیها، برای جمع کردن این موجودات ادم رو تشویق به راه رفتن تو سطح شهر میکنه. بعضیا حتی گفتن من تا حالا اینقد راه نرفته بودم. از یه نظر در حین جمع کردن این موجودات باعث اشنایی با بقیه بازیکنایی که دارن این بازی رو انجام بدن هم میشه.

اما اینکه خبرای بدی هم حولش بوده. مثلا یه دختر در حین جمع کردن این موجودات یه جسد پیدا کرده یا اینکه تو امریکا چند مورد دزدی از بازیکنا با به دام انداختن توسط این بازی گزارش شده! وضع سروراشون با وجود اینکه صرفا تو چندتا کشور محدود عرضه شده، به دلیل ترافیک بالا خرابه. به خاطر همین عرضه جهانیشو به تعویق انداختن.

ارزش سهام نینتندو به خاطر این بازی علاوه بر رشد چند روز پیشش، فقط امروز 23 درصد رشد داشته. این حجم از رشد در بازه زمانی یه روزه، از سال 1983 واسه این شرکت بی سابقه بوده.

حتی تو اتاق خواب یه پسر هم تعداد زیادی از این موجودات پیدا شده که گزینه جذابی واسه کشوندن دخترایی هستش که این بازی رو انجام میدن :))
لینک دانلود نسخه اندروید

چون فقط تو چنتا کشور خاص عرضه شده احتمالا نتونین از پلی استور دانلودش کنین. میتونین فایل APK رو از این جا و همچنین تو پست بعدی دانلود کنین.

لینک دانلود نسخه iOS

HTML Comment Box is loading comments...